تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هزینه رفت و آمد در آنتالیا

هزینه رفت و آمد در آنتالیا

قبل از سفر با تور آنتالیا بهتر است با هزینه رفت و امد در این شهر نیز آشنا شوید و اطلاعاتی در رابطه با رفت و آمد در آنتالیا به دست بیاورید. کرایه تاکسی در آنتالیا نسبتا بالاست و آشنایی با تمام وسایل نقلیه این شهر ، برای راحتی در تردد به شما کمک بسیاری خواهد کرد . در انتالیا اکثر هتل های آنتالیا در منطقه کنیالتی واقع شده اند که خارج از منطقه مرکزی آنتالیاست . گردشگران مرتبا برای خرید ، بازدید از موزه ها و … به مرکز شهر رفت و آمد دارند .
http://antalya-tour.com

بهترین مراکز خرید آنتالیا

http://antalya-tour.comکرایه تاکسی در آنتالیا

برای رفت و آمد در آنتالیا ، می‌توانید تاکسی بگیرید که نسبتا گران است ؛ گاهی چهار یا پنج برابر قیمتی است که برای همین مسافت در ایران می‌پردازید .  ایستگاه تاکسی در آنتالیا  فراوان است ، همه تاکسی ها در آنتالیا به رنگ زرد هستند و کرایه تاکسی بر حسب مسافت طی شده تعیین می شود . نرخ اولیه ای که برای ورود به تاکسی باید بپردازید 2 دلار می باشد  و پس از طی یک مسیر ۱۰ کیلومتری در حدود ۲۰ الی ۳۰ دلار با توجه به وضعیت ترافیک می بایست پرداخت نمود . کرایه ها  از دوازده شب تا ۶ صبح ، یک و نیم برابر هم بیشتر می‌شود . راننده‌ های تاکسی‌ معمولاً قبول می‌کنند که توریست‌ها را در شهر بچرخانند و بجز کرایه ، پول بنزین را هم می‌گیرند !!  البته اگر هزینه‌اش مهم نباشد ، دیدن تمام شهر از نزدیک ، لذت خاصی دارد .

http://antalya-tour.com

هزینه رفت و آمد در آنتالیا

http://antalya-tour.comکرایه دلموش در آنتالیا

آنتالیا دولموش هم دارد . دولموش در لغت به معنی پر شده است و ممکن است یک تاکسی های ون یا مینی‌بوسی باشد که در مسیر معین حرکت می‌کند . دولموش‌های آنتالیا منتظر پر شدن نمی‌مانند و سر وقت حرکت می کنند اما ممکن است در طول مسیر ، برای مسافر سوار کردن زیاد معطل کنند . مینی‌بوس‌های آنتالیا به غیر از مبدأ و مقصد ، اسم ایستگاه‌های میانی را نیز روی شیشه‌شان نوشته‌اند .  کرایه هر نفر برای استفاده از ون یا مینی بوس در آنتالیا ، 4 لیره ترک است .

http://antalya-tour.com

هزینه رفت و آمد در آنتالیا

http://antalya-tour.comکرایه اتوبوس شهری در آنتالیا

استفاده از اتوبوس ، بهترین و راحت ترین روش برای دسترسی به اکثر نقاط آنتالیاست . اتوبوس‌های آنتالیا ، شهر را به خوبی پوشش می‌دهند و کرایه‌هایشان هم ارزان است .  بیشتر اتوبوس‌ها تهویه و تلویزیون هم دارند . برای رفتن به فرودگاه آنتالیا نیز میتوانید از این وسیله نقلیه استفاده کنید اما باید یادآوری کنم که باید برای رفتن به فرودگاه باید خط عوض کنید و در مجموع دو اتوبوس سوار شوید . کرایه اتوبوس در آنتالیا 1.8 لیره ترک است و برای رفتن به فرودگاه باید ۳٫۶ لیر بپردازید و تقریبا یک ساعت در راه باشید . این مورد یکی از مهم ترین موارد صرفه جویی در هزینه رفت و آمد در آنتالیاست.

http://antalya-tour.com

هزینه رفت و آمد در آنتالیا

http://antalya-tour.comکرایه تراموا در آنتالیا

یک خط تراموا در آنتالیا  وجود دارد که در خیابان یکطرفه ایشیک لار بموازات خیابان جمهوریت حرکت می کند . بیشترین فروشگاهها و فست فودهای آنتالیا نیز در این خیابان قرار دارند . تراموا آنتالیا هدیه‌ی شهر نورنبرگِ آلمان به آنتالیا است و احتمالا تجربه‌ی جالبی است که سوار تراموای قدیمی‌ شوید . تراموا از موزه‌ی آنتالیا که میراث پنج‌هزارساله‌ای از سکه‌ها و فرش‌ها و سفال‌ها را نمایش می‌دهد ، شروع به حرکت می‌کند و به منطقه‌ی قدیمی کاله‌ایچی می رسد بعبارتی مسیر بین ساحل غربی کنی‌آلتی و موزه‌ آنتالیا را در ٣٠دقیقه طی می کند . کرایه تراموا در آنتالیا تنها  ۲ لیره ترک است و در طول سفر با آن  منظره‌ای تماشایی از زیباترین دیدنی‌های آنتالیا پیش رویتان قرار می دهد .

http://antalya-tour.com

هزینه رفت و آمد در آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.