تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

در مسافرت ترکیه چه ارزی با خود ببریم؟

در مسافرت ترکیه چه ارزی با خود ببریم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای مسافران تور آنتالیا پیش می آید این است که در مسافرت ترکیه چه ارزی با خود ببریم ؟ کسانی که قبلا به آنتالیا سفر کرده اند جواب این سوال را میدانند که دلار بهتر است یا لیره؟ دلایل زیادی وجود دارد که حاکی از آن است که بردن دلار بهتر و بصرفه تر است ! شاید می خواهید این دلایل را بدانید و مطمئن شوید که در سفر آنتالیا بردن دلار بهتر از لیره ترک است :
http://antalya-tour.com

در مسافرت ترکیه چه ارزی با خود ببریم ؟

 

dollar_1-qprدلار ارزی بین المللی و بسیار معتبر تر از پولهایی مانند لیره ترک و ریال ایران است . همه جا میتوانید خرجش کنید و یا با کمترین تلاش ، آن را به ارز دیگری تبدیل کنید . در حقیقت دلار مانند طلا ، سرمایه ای با ریسک بسیار پایین محسوب می شود . با بردن دلار ، چنانچه تصمیم گرفتید از ترکیه به کشور دیگری سفر کنید ، با خیال راحت در آن کشور نیز دلار های شما را بسادگی با پول کشور مقصد تعویض خواهند کرد و یا پس از بازگشت از آنتالیا اگر مازاد هزینه هایتان را برگردانید و بخواهید به صراف بفروشید ، ضرر شما بسیار کمتر از زمانی خواهد بود که همین مبلغ را لیر برده و برگردانید . ( فاصله بین خرید و فروش لیره بسیار بیشتر از فاصله بین خرید و فروش دلار است) . ارزهای متفرقه مانند لیر ترکیه ، همواره در حال سقوط هستند . بنابراین وقتی دلار همراه دارید نه تنها از سقوط ارزش لیر در امانید ، بلکه با بالا رفتن ارزش دلار در مقصد ، سود هم خواهید کرد . در صورتی که لیر همراه ببرید متضرر می شوید.

http://antalya-tour.com

در مسافرت ترکیه چه ارزی با خود ببریم ؟

 

 نکات مهم در مورد تبدیل ارز در ترکیه

 

  •  
    •  
      •   اگر دلایل فوق شما را قانع کرده است که با خود دلار ببرید ، نگران چنج این دلارها نباشید . در آنتالیا چیزی که فراوان است صرافی است . همه دلار ها را یکجا خرد نکنید . بلکه هر روز به میزان لازم لیره بخرید و ترجیحا آخر روز اینکار را بکنید تا بیشترین سود را از افت قیمت لیر در مقابل دلار برده باشید .
      • هرگز تمام دلار های خود را در معرض دید کسی (حتی صرافی) قرار ندهید . پولها را بین چند جیب و (چند نفر ) تقسیم کرده و هرگز همه را یکجا نگه ندارید. اگر با خودرو شخصی مسافرت می کنید حداکثر بردن ۵۰ لیره کافیست.
      • قیمت تابلو صرافی را بیخیال شوید و با او بر سر گرانتر فروختن دلارهایتان چانه بزنید . به هیچ عنوان در بیرون از صرافی مبادرت به خرید و فروش ارز نکنید.
      • هرگز بفکر پولشویی در ترکیه نباشید . خرید و فروش ارز در صرافی ها بشدت کنترل و رصد می شود و بهتر است در صرافی دلار خود را تبدیل به لیر کنید چون معمولا هتل های آنتالیا این کار را با ریت بالاتری انجام میدهند که برای شما به صرفه نیست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.