تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

بهترین وقت سفر به آنتالیا

بهترین وقت سفر به آنتالیا

The best time to travel to Antalya

آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل و گاه بارانی .سواحل آنتالیا از فروردین تا آبان برای شنا مناسبند. بیش از ۳۰۰ روز در سال، هوا آفتابی است در واقع از اواسط آوریل تا نوامبر . و برای کسانی که به آب و هوای بارانی علاقه مندند و تور آنتالیا را انتخاب کرده اند. ماه آوریل به آنتالیا سفر کنید و از باران و آب و هوای معتدل لذت ببرید.ماه اردیبهشت، وقتی که گرمای هوا نفس آدم را بند نمی‌آورد و در عین حال، حمام آفتاب هم می‌شود گرفت، بهترین وقت رفتن به آنتالیا ست. در تور آنتالیا ما شرکت کنید تا سفری فراموش نشدنی برای شما رقم بزنیم در پاراگراف های بعدی به توضیحات بیشتری در مورد آنتالیا می پردازیم.
http://antalya-tour.com

بهترین وقت سفر به آنتالیا

http://antalya-tour.comبهترین وقت سفر به آنتالیا را شما انتخاب کنید :  آنتالیا شهر ساحل و دریاست؛ روزهای درخشان، مثل خورشید و شب‌های آرام شبیه به مدیترانه؛ شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت‌گاه‌های انسانی ترکیه را در خود دارد؛ شهر هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.هوای آنتالیا در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند، بیشتر روزها گرم و شرجی است. زمستان‌ها کمی خنک‌تر می‌شود و چند روزی باران می‌بارد. بهترین زمان مسافرت به آنتالیا به این بستگی دارد که شما هوای آفتابی را می پسندید یا هوای بارانی.

weather_in_antalya_turkey_1-qpr

http://antalya-tour.comآنتالیا شهر ورزش‌های دریایی مثل موج‌سواری، اسکی روی آب و قایق‌رانی است. تور رافتینگ آنتالیا ، سوار شدن بر قایق‌های بادی و حرکت بین رودخانه‌ی خروشان رافتینگ است. تور کشتی هم از مسافران با غذاها و نوشیدنی‌های مختلف و موسیقی زنده، روی دریای مدیترانه پذیرایی می‌کند. در هر دوی این تورها، توقف‌های کوتاهی هست برای این‌که از روی صخره‌ها توی آب شیرجه بزنید و بهترین هیجانات را تجربه کنید! در بهار و تابستان که بهترین وقت سفر به آنتالیا ست این تورهای جذاب آنتالیا را تجربه کنید .

http://antalya-tour.com

تور رافتینگ آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.