تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

سیستم تکس فری چیست؟

سیستم تکس فری چیست؟

tax free

اغلب کسانی که با تور آنتالیا سفر می کنند برای خرید از مراکز خرید آن به اطلاعات مفیدی در مود خرید کردن از آنتالیا احتیاج دارند.بسیاری از دوستان عزیزی که قصد سفر به آنتالیا را دارند برای ما ایمیل ارسال کرده اند و راجع به سیستم تکس فری یا بدون مالیات سوالاتی پرسیده اند . امیدواریم توضیحات ذیل برای پاسخ این دوستان کافی باشد .سیستم تکس فری یعنی بدون مالیات . یعنی خرید کردن بدون اینکه به دولت مالیات بپردازید. سیستم تکس فری در واقع این مالیات را به شما بر می گرداند .
http://antalya-tour.com/

سیستم تکس فری چیست؟

 

http://antalya-tour.com/ترکیه جزو کشورهایی است که سیستم تکس فری را اجرا میکند . اگر با تور آنتالیا به این کشور سفر میکنید اطلاع داشته باشید که می توانید بخشی از مبلغ خرید خود را در هنگام برگشت در فرودگاه پس بگیرید . برای تکس فری باید شرایط ذیل را داشته باشید :

  •  
    •  
      •   از مدت زمان اقامت شما در ترکیه بیش از 3 ماه نگذشته باشد .
      • از فروشگاههایی که سیستم تکس فری دارند خرید کرده باشید و فاکتور مربوطه را داشته باشید . معمولاٌ فروشگاه هایی که سیستم تکس فری دارند روی ویترین مغازه خود اعلام می کنند و یا میتوانید از مسئول فروشگاه بپرسید .
      • باید هنگام پرداخت مبلغ خرید خود به فروشنده اعلام کنید که فاکتور را برای تکس فری می خواهید که فروشنده فاکتور مخصوص همراه با مهر فروشگاه برای شما صادر کند.
      • و در نهایت بلغ خرید شما میبایست بالای صد لیره ترک باشد .
http://antalya-tour.com/

سیستم تکس فری چیست؟

http://antalya-tour.com/و اما سوال مهم اینکه چگونه و کجا مبلغ تکس فری را پس می گیرید ؟

مبلغ تکس فری را در فرودگاه بین المللی و هنگام خروج از ترکیه می توانید پس بگیرید . فاکتورها خود را به باجه مربوطه می دهید و حدوداٌ به ازای هر 1000 لیره 80 لیره را پس می گیرید . به دلیل اینکه صف طولانی دارد و زمان زیادی باید منتظر بمانید ، حتما با راهنمای تور آنتالیا خود هماهنگ کنید تا شما را زودتر به فرودگاه برسانند .علی الخصوص اگر با تور استانبول سفر کرده اید حتماٌ 4 تا 5 ساعت قبل در فرودگاه باشید .

http://antalya-tour.com/

سیستم تکس فری چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.