تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا

sherwood Breezes resort lara beach

هتل شروود بریزس آنتالیا یکی از هتل های آنتالیا ست که در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته. نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با ۶ کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است . ساحل لارا که از مهم ترین تفریحات آنتالیا ست از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار Düden به طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای ۳ ستاره تا ۵ ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت میهمانان هستند. در تور آنتالیا ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برایتان رقم بزنیم.
هتل شروود بریزس آنتالیا لارا

هتل شروود بریزس آنتالیا

تور آنتالیا هتل شروود بریزس

قیمت هتل شروود بریزس

http://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comهتل شروود بریزس آنتالیا از هتل های ۵ ستاره آنتالیا ست که تنها ۱۵۰ متر تا ساحل فاصله دارد.موقعیت هتل شروود بریزس آنتالیا بسیار مناسب است ،  این هتل ۵ ستاره آنتالیا در سال ۲۰۰۵ در لارا احداث شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر می باشد. محیط هتل مکان مناسبی برای استراحت است. دفتر پذیرش نیز همه روزه ۲۴ ساعته مشغول به سرویس دهی می باشد.

http://antalya-tour.com

هتل شروود بریزس

http://antalya-tour.com

هتل شروود بریزس

http://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comاتاق های هتل شروود بریزس آنتالیا شامل اتاق استاندارد، اتاق junior خانوادگی، اتاق خانوادگی connect می باشد . اتاق استاندارد: مساحت این اتاق ها ۲۵ متر مربع که دارای یک تخت ۱ نفره و کاناپه تخت خواب شو می باشد.اتاق خانوادگی junior : مساحت این اتاق ۳۵ متر مربع که دارای یک تخنخواب دو نفره یک و یک تختخواب یک نفره می باشد. اتاق های  هتل sherwood resort آنتالیا همگی تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره، بالکن رو به دریا، حمام خصوصی با تمام امکانات و یخچال کوچک دارند.

http://antalya-tour.com

هتل شروود بریزس

http://antalya-tour.com

هتل شروود بریزس

http://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comhttp://antalya-tour.comمرکز زیبایی سالن کنفرانس، حمام ترکی، سونا جکوزی، ماساژ، بسکتبال، والیبال، سالن بدن سازی، ورزش های آبی ، رسره آبی، پارک کودک، رستوران اصلی با ظرفیت ۴۵۰ نفر و رستوران رو باز با ظرفیت ۶۰۰ نفر، رستوران آلاکارت، آکوا پارک، قنادی  و استخر فضای باز و وای فای رایگان از امکانات هتل شروود بریزس آنتالیا هستند. همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس در رستوران سرو می شود. رستوران منوی سفارشی نیز انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند.

http://antalya-tour.com

هتل شروود بریزس

http://antalya-tour.com

هتل شروود بریزس

    • آدرس ، تلفن و اطلاعات هتل شروود بریزس آنتالیا
      •  آدرس هتل شروود بریزس آنتالیا : Kemeragzi Koyu Kopak C. Mevkii Kundu-Lara , Lara Beach, Antalya
      • تلفن هتل شروود بریزس آنتالیا : ۹۰۲۴۲۳۵۲۲۸۰۰
      • وبسایت هتل شروود بریزس آنتالیا : http://www.sherwoodresort.com.tr

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.