تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هتل آلوا دونا آنتالیا - ALVA DONNA Antalya Hotel

از جمله جاذبه های دیدنی آنتالیا می توان به هتل آلوا دونا آنتالیا اشاره کرد که در شهر زیبای بلک قرار دارد. این هتل جز هتل های پنج ستاره آنتالیا است و 64.000 متر مربع مساحت دارد. آلوا دونا در جوار دریای زیبای مدیترانه قرار داشته و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد.  برای رزرو هتل آلوا دونا آنتالیا و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل آلوا دونا آنتالیا

hotel-clipart-hotel2 هتل آلوا دونا با معماری منحصر به فرد و زیبایش در محله ای به نام “بوگزکنت” در شهر بلک آنتالیا ساخته شده و خدمات لوکس را به مسافران و میهمانان خود ارائه می کند.

 

هتل آلوا دونا آنتالیا

 

اتاق های استاندارد هتل برای ایجاد تعطیلاتی راحت و لذت بخش طراحی شده و 25 تا 27 مترمربع مساحت دارند. امکانات این اتاق ها شامل بالکن، تخت دونفره، حمام، دستشویی، وان، سشوار در داخل حمام، آبگرمکن، وسائل تهیه نوشیدنی گرم، مینی بار، تلویزیون LCD، آنتن ماهواره ای، اینترنت WIFI، خط تلفن مستقیم، سیستم تهویه مطبوع مرکزی و کف فرش می باشد.

 

هتل آلوا دونا آنتالیا

هتل آلوا دونا آنتالیا

restaurante رستوران اصلی الوا دونا تعداد زیادی از غذاهای سراسر جهان را که طیف گسترده ای از سلیقه ها را شامل می شود، در تمام وعده های صبحانه، ناهار، شام و وعده های غذایی بوفه باز سرو می کند.

 

هتل آلوا دونا آنتالیا

هتل آلوادونا همچنین میزبان بازی های خنده دار و فعالیت های ورزشی در طول روز می باشد.

هتل آلوا دونا آنتالیا

در سالن های هتل آلوا دونا آنتالیا جلسات متعددی با عنوان کنفرانس، نمایشگاه ، برنامه های شادی همچون جشن های متنوع و عروسی های فراموش نشدنی برگزار می شود. مجموعه هتل الوا دونا برای کودکان نیز فعالیت های متنوعی در نظر گرفته شده که شامل نقاشی، جشنواره بادبادک ها، جشنواره دزدان دریایی و غیره می باشد.

 

هتل آلوا دونا آنتالیا

آدرس، شماره تماس و آدرس سایت هتل آلوا دونا آنتالیا:

آدرس هتل: Boğazkent Mah. Mimar Sinan Cad. No: Belek • Boğazkent • Antalya • Turkey
شماره تماس هتل: 0902427310091
آدرس سایت: http://www.alvadonna.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.