تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هتل نظربیچ آنتالیا-nazar beach hotel antalya

هتل نظر بیچ آنتالیا با منظره کوه و دریا در منطقه زیبای لارا توانسته در بین هتل های آنتالیا به خاطر داشتن امکانات رفاهی مدرن ، خدمات بینظیر و ساحل صخره ای ، 4 ستاره را از آن خود کند. این هتل برر روی صخره ای مشرف به دریا واقع شده و نمای زیبایی نسبت به کوه و ساحل زیبای مدیترانه دارد. این هتل در فاصله 10 کیلومتری آنتالیا احداث شده و تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر فاصله دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید آنتالیا بسیار آسان بوده و فاصله هتل تا آنها تقریبا 9 کیلومتر است.
هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

اتاق های هتل نظربیچ آنتالیا:

هتل نظر بیج لارا آنتالیا دارای 108 اتاق استاندارد  رو به دریا و باغ می باشد. تمامی اتاق های هتل دارای کف پارکت هستند و مهمانان تور آنتالیا می توانند بر روی تراس هتل به تماشای طبیعت زیبا بنشینند. اتاق های هتل با محیطی مطبوع امکاناتی همچون تلویزیون ، ماهواره ، حمام، سشوار، تلفن، رادیو، گاوصندوق و مینی‌بار داشته و دارای یک بالکن با چشم‌اندازی رو به دریا هستند که فضایی مناسب برای استراحت میهمانان می باشد. پرسنل هتل نظر بیج در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

امکانات رفاهی هتل نظربیچ آنتالیا:

امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده، سرسره آبی، سالنهای ورزشی، دیسکو، اتاق کنفرانس با کلیه امکانات، حمام ترکی، رستوران، اسنک بار، لابی بار، بار در کنار استخر و ویتامین بار می باشد، همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند. رستوران هتل ، صبحانه و ناهار و شام را در سبک بوفه باز برای شما آماده می کند و شما می توانید وعده های غذایی خود را در تراس با نمایی از کلیسای سنت ژان میل کنید و لذت ببرید. در نوار کنار استخر و لابی انواع نوشیدنی های گوارا برای مسافران ارائه می شود. امکانات اسپا مانند سونا و حمام ترکی برای تمدد اعصاب نیز در هتل موجود می باشد. لازم به ذکر است که ساحل لارا 4 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

 

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظربیچ آنتالیا

امکانات ورزشی هتل :

علیرغم سالن بدنسازی ، امکانات ورزشی متنوعی همانند زمین بسکتبال، تنیس روی میز، میز بیلیارد (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، دارت، زمین والیبال، ورزش‌های آبی، پارک آبی نیز در هتل وجود دارد. هتل نظر بیچ آنتالیا از جمله هتل های ساحلی زیبای آنتالیا با قیمت مناسب برای گردشگران تور آنتالیامحسوب می شود.

هتل نظربیچ آنتالیا

آدرس ، تلفن و وبسایت هتل نظربیچ آنتالیا:

آدرس هتل نظر بیچ آنتالیا: Şirinyalı Mh.,Lara Cd No:27,07150 Antalya, Turkey
تلفن هتل نظر بیچ آنتالیا : ۹۰۲۴۲۳۴۹۶۵۵۰
وبسایت هتل نظر بیچ آنتالیا: www.nazarhotels.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.