تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

 تور آنتالیا از جذابترین تورهای مورد علاقه ایرانیان است . در این شهر علاوه بر جاذبه های متنوع دلیل دیگری هم برای علاقه گردشگران ایرانی دارد و آن هم مراکز خرید است . اگر شما هم در سفر آنتالیا قصد خرید دارید ، بهتر است در یکی از هتل های آنتالیا در مرکز شهر اقامت کنید . هتل آنابلا دیاموند آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که منطقه سیده آنتالیا واقع شده است .  قیمت مناسب رزرو هتل آنابلا دیاموند آنتالیا آنرا به میزبانی مناسب برای افرادی که قصد دارند اقامتی کم هزینه داشته باشند ، تبدیل کرده است .

هتل 5 ستاره آنابلا دیاموند


هتل آنابلا دیاموند آنتالیا مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده است و تنها 80 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و جزو یکی از هتل های زنجیره ای آنابلا می باشد.هتل آنابلا دیامونددارای 228 اتاق می باشد . اتاقهای هتل آنابلا دیاموند آنتالیا ترکیه امکانات مدرنی مانند میز کار ، مینی بار ، دوش ، فن و تلویزیون ماهواره ای دارند علاوه بر این ، خدمه ی امکانات رفاهی به مهمانان اطمینان می دهند که همواره فعالیت های تفریحی بیشماری برای سرگرم شدن خواهند داشت .

اتاق هتل آنابلا دیاموند ترکیه

امکانات هتل ۵ ستاره آنابلا دیاموند بسیار متنوع و جذاب می باشد و این امکانات باعث شده که مسافران برای سرگرم کردن فرزندان خود به خارج از هتل نروند که این امکانات شامل :رستورانهای متنوع ، بار ، زمین تنیس ، استخر روباز ،استخر سرپوشیده ، سرسره آبی ، فروشگاه ، محوطه حمام آفتاب ، کلاب شبانه ، فضای سبز ، انواع ورزشهای آبی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، صرافی ، خدمات گردشگری ، اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی شاپ ، لاندری ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار با و چمدان ، آسانسور ، لابی و بسیاری امکانات سازگار با نیازهای میهمانان با انتظارات مختلف ،میشود .

هتل آنابلا دیاموند در انتالیا


هتل 5 ستاره آنابلا دیاموند آنتالیا


امکانات هتل آنابلا دیاموند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.