تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

پارک آبی آکوالند آنتالیا - The water park Antalya Aqualand

اگر تور آنتالیا برای سفر انتخاب کرده اید ، بهتر است بدانید جاهای تفریحی آنتالیا نسبت به شهرهای مختلف ترکیه ، تنوع بیشتری دارد . آکوالند یکی از بهترین مراکز آبی تفریحی ترکیه میباشد که در منطقه ساحلی کنیاآلتی قرار دارد . در این مجموعه که از تفریحات آنتالیاست سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما مهمانان عزیز میباشد . در این مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا میشود و در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا در دلفین لند بنشینید .
پارک آّبی آنتالیا

پارک آّبی آنتالیا

  

حتما میدانید که آنتالیا دارای ۳ پارک آبی ست : پارک آبی هتل رکسیوس پریمیوم ، پارک آبی هتل باروت لارا و پارک آبی آکوالند در ساحل کنیاآلتی . اکثر گردشگرانی که پارک آبی آکوالند رو بعلت دسترسی راحت و اسلایدهای متنوع بازی به سایر پارک های آبی ترجیح میدهند . بنابراین اگر می خواهید در آنتالیا تفریحات عالی و ساعات خوشی داشته باشید ، حتما بلیط پارک پارک آبی آنتالیا را رزرو کنید .

پارک آبی آکوالند در آنتالیا

پارک آبی آکوالند در آنتالیا

Water park clipart2-qprدر این پارک آبی آنتالیا ، سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد .  در میانه روز شما میتوانید به تماشای برنامه شاد و زنده آکوالند بنشینید که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما هم میتوانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید . همچنین در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا بنشینید . برای استفاده از این پارک ، هنگام تهیه بلیط یک کارت الکترونیکی به شما داده میشود که با شارژ آن میتوانید نسبت به خرید هر چیزی اقدام کنید البته توجه داشته باشید که مایو و کلاه همراه داشته باشید چون خرید این وسایل در محوطه پارک ، بسیار هزینه بر می باشد . قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا برای تمام روز : ۴۷  لیر ، برای نصف روز تا ساعت ۱۴ : ۳۳ لیر و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال : ۲۸ لیر می باشد .

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.