تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

orange county hotel in antalya

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در ناحیه کمر است . معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن ۱۶ میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما پذیرایی خواهد شد.نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر ۵۰۰۰ مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. 
هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

هتل ۵ ستاره اورنج کانتی آنتالیا در یکی از بهترین تفرجگاه های آنتالیا یعنی در سواحل کمر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی می باشد . نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم بوده و مطابق با روستای وولندام آمستردارم طراحی شده است و از تمام شرایط لازم برای یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد برخوردار بوده و پذیرای میهمانانی از سراسر دنیا می باشد . این هتل زیبا از آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز بهره مند بوده که  نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند . برخورداری از سرویس یو – آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سروس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان ) و پارک آبی پر هیجان ، از مزیت های هتل اورنج کانتی کمر می باشد . در ضمن فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر که معادل ۵ دقیقه است ، می باشد . برخورداری از امکاناتی فوق العاده و بهترین کادر خدماتی محیط پر نشاط این هتل ۵ ستاره را در میان سایر هتل های آنتالیا جذاب تر کرده است  .

امکانات هتل orange county آنتالیا از گستردگی و تنوع زیادی برخوردار بوده تا میهمانان تمام وقت خود را برای لذت بردن و استفاده از آنها در هتل سپری نموده و از خدمات رفاهی و امکانات تفریحی آن نهایت استفاده را کرده و لحظه های به یادماندنی و اوقاتی فراموش نشدنی را با اقامت در هتل اورنج کانتی بدست آورند . دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . قسمتی از این امکانات منحصر به است . عکسهای هتل اورنج کانتی آنتالیابعضی از این امکانات را به نمایش میگذارد .

کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا می باشند.مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.