تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور کشتی آنتالیا


یکی از جذابترین تفریحات آنتالیا ، تور کشتی ست . تور کشتی در بهار و تابستان طرفداران زیادی دارد . این تور را میتوانید در کنار خانواده و یا دوستانتان تجربه کنید . معمولا برای رزرو تور کشتی آنتالیا میتوانید از میز گردشگری هتل محل اقامتتان کمک بخواهید اما دفاتر اصلی این تورها نیز ، در مرکز شهر آنتالیا ، از متقاضیان ثبت نام می کنند . در تور آنتالیا این تور تفریحی را از دست ندهید .
تور کشتی آنتالیا

تور کشتی آنتالیا

  کشورهای بسیار  زیادی در دنیا وجود دارد، این کشور ها توانسته اند با بازسازی و بهبود زیرساخت های خود پیشرفت و رشد بسیار خوبی را برای کشور فراهم آورده است. مالزی و سنگاپور دو کشور بسیار زیبا و رویایی است،این دو کشور در کنار کشور تایلند توانسته اند فضای بسیار خوبی را در حوزه گردشگری ایجاد کنند در ادامه با وبلاگ ولاس همراه باشید تا به معرفی جاذبه های توریستی مالزی و سنگاپور بپردازییم.
مالزی جزو کشورهای بسیار موفق در ده اخیر بوده است که توانسته در تمام جهات پیشرفت بسیار خوب و متوازنی را داشته باشد، این کشور امروزه بهترین امکانت را در اختیار شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به این کشور را دارند می گذارد، سالانه درآمد بسیار خوبی از این طریق وارد چرخه اقتصادی مالزی می شود و با جذب سرمایه خارجی این فرآیند به صورت بسیار خوبی تداوم دارد. در ادامه با جهان توریسم چند مورد از جاذبه های دیدنی مالزی و سنگاپور می پردازییم با جاذبه های گردشگری جهان همراه باشید.
 

تور کشتی در آنتالیا ، در آب های مدیترانه برگزار می شود . این تور مهیج معمولا در ساحل منطقه کمر برگزار می شود . فاصله کمر تا مرکز آنتالیا حدود ۴۵ کیلومتر است . اگر در یکی از هتل های آنتالیا در منطقه کمر اقامت دارید ، برای ایاب و ذهاب راحتتر خواهید بود . تور کشتی را میتوانید در یکی از کشتی های ماموبی دیک ، حارم ، آکواپارادایس و باربوسا تجربه کنید اما برنامه تور کشتی در همه این کشتی ها یکسان است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ عصر ادامه دارد .

تور کشتی در آنتالیا

تور کشتی در آنتالیا

تور کشتی کروز آنتالیا از بندر اصلی آنتالیا یعنی لیمان شروع می شود و در همین بندر ، به پایان می رسد . گردشگران در غرب آنتالیا سوار کشتی میشوند و در نوار ساحلی آنتالیا به سمت آبشار دودن ، در شرق آنتالیا سفر می کنند . برنامه تور به این صورت است که معمولا کشتی در نزدیکی آبشار حدود ۴۵ دقیقه توقف دارد و به مسافران فرصت آبتنی داده می شود . بعد از آن کشتی به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند تا به جزیره موش یا سیچان آداسی در حوالی کمر برسد . در این جزیره هم فرصت شنا خواهند داشت و ناهار بوفه را روی عرشه کشتی میل می کنند . پس از حدود یک ساعت توقف کشتی مجددا به سوی بندر لیمان حرکت می کند . در طول این سفر چند ساعته ، موسیقی زنده در کشتی اجرا می شود .

قیمت تور کشتی آنتالیا

قیمت تور کشتی آنتالیا

هزینه تور کشتی آنتالیا

هزینه تور کشتی آنتالیا

وسایل مورد نیاز برای تور کشتی :

حوله ، مایو ، کرم ضد آفتاب ، لباس راحت ، لباس بادگیر در صورت وجود باد ، دوربین فیلم برداری و عکاسی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.