تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

راهنمای سفر به آنتالیا

 

مرکز تاریخی آنتالیا با موقعیتی خیره کننده و چشمگیر، بر روی خلیجی هلالی شکل با کوه های توروس احاطه شده است. عرشه کشتی ها در بندر تجاری آنتالیا با یک بک گراند بی نظیر از کوه های سرسبز، در فاصله 25 متری از مرکز تاریخی آنتالیا واقع شده است. جاذبه های اصلی آنتالیا شامل شهر قدیمی آنتالیا، معروف به کلاچی و ویرانه های باستانی به ویژه ترمسوس، پرگه و آسپندوس می شود. آنتالیا واقع در سواحل مدیترانه در جنوب غربی ترکیه چهارمین شهر بزرگ ترکیه به شمار می رود.


دیدنی های آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا شامل ترکیب فوق العاده ای از خیابان های پیچ در پیچ پر از فرش فروشی، رستوران، بوتیک هتل، خانه های عثمانی باشکوه می باشد که این خیابانها در نهایت به بندر آنتالیا منتهی می شود. منطقه ساحلی کنیالتی یک مکان شگفت انگیز برای گذراندن بعدازظهری به یاد ماندنی   می باشد.

موزه آنتالیا: یک مجموعه باستانشناسی در سطح جهانی دارای بهترین نمایشگاه ها از مکانهای کلاسیک درست در سواحل مدیترانه ، که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

آسپندوس: یک سالن تئاتر رومی دیدنی که از معدود مکانهای باستانی در آسیای صغیر است که به خوبی حفظ شده است.

پرگه: سالن تئاتر پرگه که قدمت آن به 1000 سال قبل از میلاد برمی گردد که زمانی حدود 1400 نفر ظرفیت داشت.

ترمسوس: یکی از بهترین مکانهای بازمانده از دوران باستان با موقعیتی چشمگیر می باشد که در 30 کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا واقع شده است.

 

اطلاعات گردشگری آنتالیا

سلجوق ماه، بازار مرمرلی، آهی یوسف، ترکیه

شماره تماس: 2422475042

 

اطلاعات خرید آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا مکانی رنگارنگ و دوست داشتنی برای خرید است که هر چیزی از چرم گرفته تا فرشهای عتیقه، ادویه جات، غذاهای ترکی و انواع صنایع دستی سنتی در آنجا پیدا می شود. با فروشنده ها گرم بگیرید و تخفیف بخواهید. چه فرش بخرید و چه هر کالای گران دیگری ، و چه بخواهید تنها یک چایی نوش جان کنید، خرید و چانه زدن زیاد وقت شما را میگیرد.

 

رستورانهای آنتالیا

غذاهای ترکی فوق العاده لذیذ هستند. سینی مزه (ترکیبی از پیش غذا و سالاد) را امتحان کنید. لذیذ ترین و محبوب ترین غذای ترکی کباب می باشد. ماهی کبابی و صدف هم فوق العاده خوشمزه هستند. آنتالیا ترکیه از بهترین رستورانهای خیابانی گرفته تا غذاخوری های شیک را با انواع قیمت ارائه می کند.


کی به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا آب و هوای مدیترانه ای با زمستانهای معتدل و تابستانهای گرم و خشک دارد. یادتان باشد در ماه جولای و آگوست که دمای هوا به بالای 35 درجه میرسد، به آنتالیا سفر کنید که با نسیم های خنک دریایی همراه است. زمستانها در آنتالیا دمای هوا به زیر 15 نمی رسد و بارش کمی انتظار می رود.

 

منبع: تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.