تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

غذاهای ارزان در آنتالیا

 

غذاهای خیابانی

دونر یا کباب در غرفه های خیابانی از لذیذترین غذاهای ترکی  به شمار می رود که در آنتالیا به فروش می رسد. این ساندویچ گوشت فشرده، تنها 3 تا 4 یورو می باشد و ساندویچ دونر مرغ کمی گران تر است که با ماست سرو می شود. جگر مرغ و کوفته را هم با همان قیمت میتوان در خیابانهای آنتالیا تهیه کرد.

غذاهای خیابانی

گوزلمه

گوزلمه همان پنکیک های ترکی هستند که معمولا زن های محلی را خواهید دید که در فضای باز به پخت آن مشغول هستند. میتوانید آن را با پنیر، اسفناج، سیب زمین و گوشت خرد شده نوش جان کنید. این غذا همراه با سالاد گوجه، خیار و جعفری سرو می شود. با 5 لیره میتوانید یک نهار ارزان و خوشمزه بخورید.

گوزلمه

غذاهای خانگی

برای داشتن یک تجربه عالی و غذایی ارزان، به مکانهایی بروید که غذای خانگی سرو می کنند. میتوانید با 5 لیره یک دلی از عذا در بیاورید. یک وعده غذای معمولی با سوپ و سالاد شروع می شود. بعد از آن یک کاسه سوپ سبزیجات و گوشت و برنج و ماکارونی می آورند.اگر بخواهید میتوانید به جای سوپ دسر سفارش دهید.

غذاهای خانگی

 

پاید

پاید یک پیتذای ترکی می باشد. یک تکه نان نازک که با گوشت و سبزیجات و پنیر سرو می شود. شکل سنتی این پتزا دراز و نازک می باشد. میتوانید با پنیر و سوسیس یا پپرونی سفارش دهید و تنها 5 لیره بپردازید.

پاید

 

غذاهای ساحلی

نباید قبل از خوردن غذاهای ساحلی ارزان از آنجا بروید! در مورد رستورانهای ساحلی گرانقیمت حرف نمیزنیم بلکه از فروشنده های دوره گرد ساحلی میگوییم که غذایی لذیذ و ارزان می فروشند.

غذاهای ساحلی

 


 منبع: http://antalya-tour.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.