تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

یک روز در آنتالیا

آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های تابستانی ترکیه با سواحل بی نظیر و ویرانه های تاریخی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر میخواهید یک روز کامل در این شهر بی نظیر سپری کنید، لیست جاذبه های گردشگری آنتالیا در زیر را دنبال کنید. 24 ساعت در آنتالیا! را چگونه بگذرانیم..

 


در اطراف دروازه هادریان پرسه بزنید!

بدون شک یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ، دروازه هادریان می باشد که قدمت آن به 130 سال بعد از میلاد بازمیگردد و برای یادبود امپراطور قدرتمند هادریان ساخته شد. این دروازه ورودی شهر قدیم آنتالیا می باشد و از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد.


به کشف کلاچی بپردازید!

وقتی حرف از شهر قدیم آنتالیا به میان می آید، باید گوشه و کنارکلاچی را هم ببینید. در کوچه های سنگفرش باریک رد شوید و خانه های سنگی و چوبی قدیمی را تحسین کنید، از مغازه های خیابانی سوغات بخرید، و از مسجد مخروبه مناره بازدید کنید. بعد از آن هم میتوانید به کنار دریا بروید که باید چهل پله قدیمی را پایان بروید و به دریا برسید.


یک صبحانه ترکی واقعی بخورید!

وقتی در ترکیه هستید، هر روز صبح را باید با یک صبحانه لذیذ ترکی شروع کنید که شامل پنیر، زیتون، مارمالاد، شیرینی و چای ترکی می شود. یکی از محبوب ترین رستورانها برای صبحانه در منطقه لارا، بیگ من نام دارد. یک صبحانه خوشمزه با نمای فوق العاده شگفت انگیز از مناظر و کوه های آنتالیا..


از موزه آنتالیا بازدید کنید!

اگر عاشق مکانهای تاریخی هستید، موزه آنتالیا یکی از بهترین جاهای تاریخی می باشد که شما را به گذشته می برد. یکی از بزرگترین موزه های ترکی، یک کلکسیون عالی از سیزده نمایشگاه که شامل مجسمه های دوران رومی، موزاییک های دوران بیزانس، و کتیبه های دوران عثمانی می شود.


بورک های ترکی بخورید!

زمان نهار وقتی گرسنه هستید، هیچ چیز مثل بورک نمی چسبد. در رستوران بورکی تفیک، از این غذای ترکی لذت ببرید. بورک های نازک و خوشمزه رستوران بورک تفیک که طعمش را هیچگاه فراموش نخواهید کرد!


در ساحل کنیالتی شنا کنید!

البته که سفر به آنتالیا بدون شنا کردن در دریا و آفتاب گرفتن کامل نخواهد بود. یکی از محبوب ترین سواحل آنتالیا همین پلاژ کنیالتی می باشد با شنهای سفید و آبی بی کران که 7 کیلومتر طول دارد. بقیه روز را در رستورانها، کافه ها و کلوب های ساحلی بگذرانید و از سفر خود لذت ببرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.