تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

نقشه آنتالیا


نقشه آنتالیا

map of antalya

قبل از سفر با تور آنتالیا بهتر است مطالعاتی در مورد مناطق مختلف این شهر داشته باشید. و همچنین نگاهی بر نقشه توریستی آنتالیا داشته باشید.و با مناطق مختلف آن تا حدودی آشنا شوید تا بهترین برنامه را برای سفر خود بریزید. شهر آنتالیا در جنوب غربی ترکیه در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است .این شهر بزرگترین شهر ساحلی ترکیه  در مجاورت دریای مدیترانه می باشد . منطقه آنتالیا شامل شهرهای توریستی آلانیا ، سیده ، ماناوگات ، بلک ، مرکز شهر آنتالیا ، شهر کمر ، کاله و کاش می باشند که هر کدام از این شهرهای دارای مناطق مختلف هستند .
http://antalya-tour.com

نقشه آنتالیا

http://antalya-tour.com مرکز شهر آنتالیا از 3 بخش عمده تشکیل شده است   . منطقه لارا در بخش  شرقی ، منطقه مرکزی  و منطقه کنیالتی که در منطقه غربی قرار گرفته است .بیشتر هتل ها  در منطقه لارا و کنیالتی واقع شده اند . اما به دلیل اینکه ساحل منطقه لارا کیفیت بهتری دارد ، اغلب هتل های 5 ستاره خوب را می توانید در منطقه لارا ببینید . هتل های منطقه کنیالتی  ارزانتر و با کیفیت پایین تری هستند . در تمام مسیر بین این دو منطقه مینی بوس حرکت میکند و به راحتی میتوانید به مرکز شهر بروید .

http://antalya-tour.com

نقشه آنتالیا

http://antalya-tour.comدر بخش غربی شهر آنتالیا ، کمر ، کاله و کاش قرار گرفته اند که بین این سه منطقه ، کمر از بقیه شناخته شده تر و توریستی تر می باشد . در منطقه کمر هتل های متعددی ساخته شده است و بخش زیادی ز توریست هایی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند در هتل های 5 ستاره و لوکس این منطقه اقامت می کنند . فاصله مرکز شهر کمر تا مرکز شهر آنتالیا حدود یکساعت است بنابراین اگر مایل به رزرواسیون هتل در این مناطق هستید برای رفتن به مرکز شهر حدود یک ساعت زمان لازم دارید .

http://antalya-tour.com

نقشه آنتالیا

http://antalya-tour.comدر منطقه شرقی آنتالیا به ترتیب شهر های بلک ، سیده ، ماناوگات و آلانیا قراردارند که هر یک جزو شهر های توریستی  و مهم این منطقه به حساب می آیند .  لوکس ترین هتل های منطقه انتالیا در بلک واقع شده است و سیده ، ماناوگات و آلانیا نیز دارای هتل های 5 ستاره بسیار خوب و لوکس می باشد .  شهر آلانیا که شرقی ترین شهر توریستی منطقه آنتالیا میباشد تا مرکز شهر آنتالیا حدود 2 ساعت فاصله دارد .

http://antalya-tour.com

نقشه آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.