تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

زیباترین هتلهای ساحلی آنتالیا

می خواهید به آنتالیا سفر کنید؟ هتل های ساحلی را ترجیح می دهید؟ گردشگران  که به دنبال تعطیلاتی ساحلی هستند و میخواهند انواع ورزشهای ساحلی مثل موج سواری و سرسره های آبی را تجربه کنند، می توانند اقامت به یاد ماندنی در 3 هتل ساحلی آنتالیا رقم بزنند. با ما باشید:


 

هتل رویال وینگز

هتل ساحلی رویال وینگز واقع در مرکز آنتالیا و در نزدیکی بهترین سواحل آنتالیا، با تفریحات متعدد میهمانان را سرگرم می کند. کسانی که با فرزندان خود به این هتل می آیند، عاشق اینجا خواهند شد چرا که 9 سرسره آبی دارد. هتل رویال وینگز که تنها چند دقیقه تا ساحل فاصله دارد، تورهای تفریحی روزانه برای مسافران ترتیب می دهد.


هتل ساحلی کالیستا

هتل ساحلی کالیستا که تنها یک ساعت از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد، یک هتل آل می باشد که 5 سالن تنیس، زمین فوتبال، و یک ابگرم بزرگ با خدمات درمانی ارائه می کند. 10 زمین گلف در شعاع 4 مایلی هتل نیز وجود دارد. همچنین 10 رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.


هتل باروت لارا

هتل آبگرم باروت لارا با شرایط عالی ، نمای اقیانوس و باغ های سرسبز انتخابی عالی برای شماست. این هتل ساحلی واقع در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ، تعطیلاتی ساحلی و فوق العاده به یاد ماندنی برای گردشگران تور آنتالیا  رقم خواهد زد. میتوانید از استخر روباز و سر پوشیده هتل، آبگرم، و یا حمام ترکی لذت ببرید. همچنین یک سالن بدنسازی مجهز و زمین بازی ساحلی برای کودکان در اینجا در نظر گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.