تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

آبشار زیبای دودن در آنتالیا

آبشارهای دودن در آنتالیا، گروهی از زیباترین آبشارهای ترکیه می باشند.. این آبشار که در 12 کیلومتری شمال شرقی آنتالیا قرار دارد، از روی صخره مستقیما به دریای مدیترانه هدایت می شوند.. به لطف گونه های گیاهی بی نظیی که در اینجاست، این آبشار مثل بهشت می ماند..

آبشار دودن

اینجا میتواند بهترین گزینه برای پیک نیک های خانوادگی باشد و به همین دلیل روزانه صدها توریست برای دیدن این آبشار می آیند..آبشارهای دودن در بخش های پایین نمای خیره کننده ای دارد و در نهایت به ساحل لارا ختم می شود..


موزه باستان شناسی آنتالیا


موزه باستانشناسی آنتالیا یکی از بزرگترین موزه های ترکیه، واقع در کنیالتی آنتالیا می باشد.. این موزه 13 سالن نمایشگاهی و یک گالری در فضای باز دارد.. این موزه با مساحت 7 هزار متر مربع، 5000 اثر هنری را به نمایش می گذارد..موزه فوق العاده آنتالیا یکی از بهترین دیدنیهای ترکیه است که اگر به تاریخ ترکیه علاقمندید باید آن را در اولویت قرار دهید.. این موزه بازمانده های مناطق مختلف آنتالیا را به نمایش می گذارد که شما را با گذشته این شهر آشنا خواهد کرد..

دروازه هادریان یا طاق نصرت آنتالیا

دروازه هادریان یا طاق نصرت آنتالیا واقع در کشور زیبای ترکیه که به افتخار امپراطور هادریان در روم، هادریان نامیده شد.. این درواطه 3 گنبد دارد.. بر اساس روایات محلی، سلطان بلقیس، ملکه سبا،که برای دیدار از شاه سلیمان به کاخ اسپندوس می رفته،  از زیر این دروازه رد شده و بسیار حیرت زده شده است..


قبلا دیوارهای شهر این دروازه را احاطه می کردو به همین دلیل هیچ آسیبی ندید و هنوز به شکل اولیه باقی مانده است.. این یکی از زیباترین دروازه های پافیلیا به شمار می رود.. بخش بالایی دروازه سه سوراخ در گنبد داردو به جز ستون ها همه اش از سنگ مرمر ساخته شده است.. نقاشی ها و حکاکی های زیبایی روی این غار دیده می شود..


در دو طرف دروازه برج هایی وجود دارد که بر اساس شواهد موجود در زمانهای مختلف ساخته شده است.. جنوبی ترین بخش آن معروف به برج جولیا سانکتا می باشد که از دوره هادریا باقی مانده.. در حالی که قدمت برج های شمالی به دوران سلجوقیان بر میگردد.


هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

 تور آنتالیا از جذابترین تورهای مورد علاقه ایرانیان است . در این شهر علاوه بر جاذبه های متنوع دلیل دیگری هم برای علاقه گردشگران ایرانی دارد و آن هم مراکز خرید است . اگر شما هم در سفر آنتالیا قصد خرید دارید ، بهتر است در یکی از هتل های آنتالیا در مرکز شهر اقامت کنید . هتل آنابلا دیاموند آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که منطقه سیده آنتالیا واقع شده است .  قیمت مناسب رزرو هتل آنابلا دیاموند آنتالیا آنرا به میزبانی مناسب برای افرادی که قصد دارند اقامتی کم هزینه داشته باشند ، تبدیل کرده است .

هتل 5 ستاره آنابلا دیاموند


هتل آنابلا دیاموند آنتالیا مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده است و تنها 80 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و جزو یکی از هتل های زنجیره ای آنابلا می باشد.هتل آنابلا دیامونددارای 228 اتاق می باشد . اتاقهای هتل آنابلا دیاموند آنتالیا ترکیه امکانات مدرنی مانند میز کار ، مینی بار ، دوش ، فن و تلویزیون ماهواره ای دارند علاوه بر این ، خدمه ی امکانات رفاهی به مهمانان اطمینان می دهند که همواره فعالیت های تفریحی بیشماری برای سرگرم شدن خواهند داشت .

اتاق هتل آنابلا دیاموند ترکیه

امکانات هتل ۵ ستاره آنابلا دیاموند بسیار متنوع و جذاب می باشد و این امکانات باعث شده که مسافران برای سرگرم کردن فرزندان خود به خارج از هتل نروند که این امکانات شامل :رستورانهای متنوع ، بار ، زمین تنیس ، استخر روباز ،استخر سرپوشیده ، سرسره آبی ، فروشگاه ، محوطه حمام آفتاب ، کلاب شبانه ، فضای سبز ، انواع ورزشهای آبی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، صرافی ، خدمات گردشگری ، اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی شاپ ، لاندری ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار با و چمدان ، آسانسور ، لابی و بسیاری امکانات سازگار با نیازهای میهمانان با انتظارات مختلف ،میشود .

هتل آنابلا دیاموند در انتالیا


هتل 5 ستاره آنابلا دیاموند آنتالیا


امکانات هتل آنابلا دیاموند