تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی


در تور آنتالیا با اقامت در یکی از هتل های آنتالیا که دارای پارک آبی ست از پارک های آبی آنتالیا بی نیاز خواهید شد و در کمترین زمان به تفریحی چند ساعتع و رایگان دسترسی خواهید داشت . در اغلب هتل های آنتالیا با پارک آبی ، برای میهمانان هتل استفاده از پارک آبی رایگان است و خدمات متنوعی در نزدیکی پارک آبی ارائه می شود . در زیر لیستی از هتل های شیک آنتالیا که دارای پارک آبی هستند آورده شده است .
بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

  

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا :

یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی ، هتل گرانادا لاکچری بلک می باشد . این هتل در منظقه بلک واقع شده است و فقط ۳۴ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد . این هتل بصورت UAll به میهمانان خود سرویس دهی می کند و تا مرکز خرید City Centre Belek حدود نیم ساعت پیاده ، فاصله دارد که بهترین مکان برای خرید سوغات است . گرانادا لاکچری دارای پارک آبی بزرگ ، استخرهای متنوع و ساحل شنی ست . در اطراف پارک آبی ، بارهای مختلفی برای سرو میان وعده وجود دارد .

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم کمر آنتالیا :
هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ، در ۵۰ کیلومتری شهر آنتالیا و ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است . هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا دارای پارک آبی مجزا و نمایش اختصاصی دلفین است . هتل ریکسوس پرمیوم یک هتل ۵ ستاره سوپر لوکس در شهر بلک در نزدیکی آنتالیا می باشد و دارای ساحل اختصاصی شنی ، پلاژ اختصاصی نیز می باشد . با اقامت در هتل ، برای استفاده از پارک آبی نیازی به پرداخت هزینه نیست و در هر ساعتی از صبح تا عصر می توانید از فضای پارک آبی هتل لذت ببرید . پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا یکی از جاذبه های گردشگری کمر می باشد .

هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا :
هتل ۵ ستاره فیم رزیدنس یکی از هتل های آنتالیا در منطقه لارا می باشد و دارای ساحل اختصاصی به طول ۱۲۵ متر ست . فاصله هتل فیم رزیدنس تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر می باشد . سرویس‌دهی هتل فیم رزیدنس آنتالیا به صورت UALL می‌باشد و انواع نوشیدنی ها و وعده های غذایی دیرهنگام در این رستوران های سلف این هتل سرو می شود . این هتل دارای یک پارک آبی مدرن و مجهز است که ساعات خوشی برای شما رقم می زند .

هتل پنج ستاره فیم رزیدنس لار آنتالیا

هتل پنج ستاره فیم رزیدنس لار آنتالیا

هتل میراکل آنتالیا :
یکی دیگر از هتل های آنتالیا در منطقه لارا که دارای پارک آبی ست هتل میراکل است . خدمات هتل میراکل به صورت الترا آل بوده و شامل صبحانه ، نهار و شام سلف سرویس می شود . همچنین صبحانه دیر هنگام و پذیرایی با نوشیدنیها در کلیه ساعات شب و روز در این هتل صورت می گیرد .هتل میراکل یکی از زیباترین هتل های آنتالیا است که ساختار این هتل به صورت پلکانی بوده که باعث شده ۸۰% اتاق های این هتل رو به دریا باشد . در هتل یک پارک آبی وسیع وجود دارد با بارهای متعدد که از صبح تا عصر به میهمانان خدمات می دهند .

هتل کروانسرای لارا آنتالیا :
هتل کروانسرای لارا آنتالیا از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا ست که خدمات منحصر بفرد و مناسبی به میهمانان خود ارائه می دهد . هتل کروانسرای لارا در منطقه لارا قرار دارد و تا مرکز شهر آنتالیا ۱۳ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر فاصله دارد و کنار ساحل ماسه ای واقع شده است . پارک آبی هتل به بزرگی پارک آبی هتل های بالا نیست اما شما را از پارک آبی های دیگر بی نیاز می کند .

تور آنتالیا با اقامت در یکی از این هتل ها یک سفر به یادماندنی خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.