تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

orange county hotel in antalya

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در ناحیه کمر است . معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن ۱۶ میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما پذیرایی خواهد شد.نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر ۵۰۰۰ مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. 
هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

  ادامه مطلب ...

3 دیدنی آنتالیا که شما را شگفت زده می کند!


آنتالیا دیدنی های زیادی دارد. اگر میخواهید بهترین های آنتالیا را بشناسید پس ما در اینجا 3 تا از بهترین دیدنی های آنتالیا را ارائه می کنیم. این شهر مکانی فوق العاده برای لذت بردن از سواحل فیروزه ای ترکیه می باشد.


1.شهر قدیمی آنتالیا

محله کالیسی جایی فوق العاده برای قدم زدن و پیاده روی می باشد.خانه های عثمانی با سقف قرمز و خیابانهای سنگفرش شده سوغاتی فروشی ها و هتل بوتیک های فراوان در اینجا دیده می شود. مسجد تکلی محمت پاشا، منار کسیک و برج ساعت از دیدنیهای این منطقه هستند.



2.بندر قدیمی
بندر قدیمی آنتالیا با مجموعه ای از بوتیک ها، ، کاففه، بازار و قایق های بادبانی نمای فوق العاده دیدنی دارد. تصور اینکه زمانی اینجا مرکز اقتصادی آنتالیا بوده، سخت است ولی از اواسط قرن دو تا قرن بیستم بندر اصلی آنتالیا بوده و رفاه را به این شهر آورده است.


3. دروازه هادریان
دروازه هادریان یکی از اصلی ترین ورودی های منطقه کالیسی به شمار می رود. این منطقه تاریخی هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های آنتالیاست.

پارک آبی آکوالند آنتالیا - The water park Antalya Aqualand

اگر تور آنتالیا برای سفر انتخاب کرده اید ، بهتر است بدانید جاهای تفریحی آنتالیا نسبت به شهرهای مختلف ترکیه ، تنوع بیشتری دارد . آکوالند یکی از بهترین مراکز آبی تفریحی ترکیه میباشد که در منطقه ساحلی کنیاآلتی قرار دارد . در این مجموعه که از تفریحات آنتالیاست سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما مهمانان عزیز میباشد . در این مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا میشود و در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا در دلفین لند بنشینید .
پارک آّبی آنتالیا

پارک آّبی آنتالیا

  ادامه مطلب ...