تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تفریحات آنتالیا در نوروز


اکثر گردشگرانی که قصد انتخاب تور آنتالیا نوروز را دارند ، به این فکر می کنند که چه تفریحاتی در انتظارشان است و میتوانند از کدام تفریحات آنتالیا در نوروز با توجه به شرایط آب و هوایی لذت ببرند . آنتالیا شهر تفریح ترکیه است اما معمولا در روزهای اول فروردین امکان شنا و آبتنی در ساحل دریا ، کمتر است و میتوانید از سایر تفریحات این استان لذت ببرید . 
تفریحات آنتالیا در نوروز

تفریحات آنتالیا در نوروز

  

آب و هوای آنتالیا در نوروز در بخشهای مختلف آنتالیا یعنی بلک ، کمر ، سیده ، مرکز شهر آنتالیا و آلانیا کمی با هم تفاوت دارد . از نظر آب و هوایی بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت در نوروز ، سیده و کمر می باشد . با توجه به محل افامتتان می توانید از تفریحات متنوعی لذت ببرید اما به احتمال خیلی زیاد ، شرایط آبتنی در آب دریا و استخرهای روباز را نخواهید داشت . در پست آب و هوای آنتالیا در نوروز می توانید بصورت جدا شرایط دمای هوا را در مناطق مختلف ببینید . اما در اینجا قصد داریم به تفریحاتی که در نوروز می توانید تجربه کنید ، اشاره کنیم . لیست زیر مهم ترین تفریحاتی ست که در سفر نوروزی به آنتالیا میتوان تجربه کرد .

۱ – شرکت در برنامه های تفریحی هتل :
معمولا هتل ها برنامه های نمایشی ، کنسرت ها و شوهای جذابی دارند که ساعت ها گردشگران را سرگرم می کند . این برنامه ها و کنسرت ها گاهی فقط مختص ایرانی ها هستند و به مناسبت سال نو برگزار می شوند . تئاترهای با مزه ای هم برای کودکان نمایش داده می شود که بزرگسالان را نیز به وجد می آورد . برای تفریح در هتل میتوانید از مرکز اسپا و ماساژ ، حمام ترکی و استخرهای سرپوشیده نیز لذت ببرید . در ضمن معمولا هتل ها برای دوچرخه سواری ، فوتبال ، والیبال ، تنیس و دارت زمینهایی اختصاص داده اند که موارد خوبی برای تفریح و سرگرمی محسوب میشوند .

تفریحات نوروز آنتالیا

تفریحات نوروز آنتالیا

۲ – تور تله فریک الیمپوس آنتالیا :
یکی از تفریحات آنتالیا در نوروز ، تور تله کابین آنتالیاست . این تور در نزدیکی شهر کمر برگزار می شود و مقصد این تله کابین ۸۰ نفره مدرن ، ارتفاعات کوه تاهتالی ست . قله تاهتالی ، ۲۳۶۵ متر ارتفاع دارد . تله فریک الیمپوس در محدوده پارک ملی بیداقلاری قرار دارد و در حال حاضر از طولانی ترین تله کابین های موجود در دنیاست . تور تله کابین آنتالیا ، برنامه ثابتی دارد . معمولا در ساعت ۱۰ صبح به صورت گروهی به اولین ایستگاه تله کابین می روند و پس از سوار شدن ، به سمت قله تاهتالی حرکت می کنند . پس از رسیدن به قله ، حدود یک ساعت به گردشگران زمان داده میشود تا از مناظر دریا ، جنگل، کوه ها و شهرهای اطراف لذت ببرند و عکسبرداری کنند . پس از پائین آمدن از قله ، برای صرف نهار به سمت منطقه اولو پینار حرکت می کنند . منطقه اولو پینار ، منطقه ای شبیه در بند است و معمولا مردم محلی هم مشتاق صرف غذا در رستوران هایش می باشند .

تور تله کابین آنتالیا

تور تله کابین آنتالیا

۳ – تور کشتی آنتالیا :
اگر یک روز آفتابی را در آنتالیا سپری می کنید بهتر است دل به دریا بزنید و با خرید تور کشتی آنتالیا ، نیم روزی هیجان انگیز را تجربه کنید . تور کشتی کروز آنتالیا برای همه جذاب است و با برنامه های خاصی پیش می رود . روی عرشه کشتی ، ناهارتان را میل میکنید و از هوای بهاری لذت می برید . برای تهیه بلیط می توانید بصورت مستقیم از برگزار کننده تور ، بلیط تهیه کنید و یا با پرداخت هزینه بیشتر ، رزرو تور را به میز گردشگری هتل بسپارید . تور کشتی کروز آنتالیا از بندر اصلی آنتالیا یعنی لیمان شروع می شود و در همین بندر ، به پایان می رسد .

۴ – تور جیپ سافاری آنتالیا :
یکی از تورهای تفریحی آنتالیا که نمیتوان به سادگی از آن چشم پوشی کرد ، تور جیب سافاری ست . این تور در دامان طبیعت زیبای آنتالیا که بی شباهت به شهرهای شمالی ایران نیست ، برگزار می شود . با جیپ به ارتفاعات می روید و در روستایی زیبا ، ناهار محلی میل می کنید . اگر می خواهید رانندگی جیپ را بعهده بگیرید با گواهینامه همراه داشته باشید . هزینه ای که برای تور پرداخت می کنید شامل ترانسفر رفت و برگشت ، ناهار و نوشیدنی و لیدر می باشد .

۵ – تور حمام ترکی آنتالیا :
یکی از جذابترین تورهای تفریحی که میتوانید در آنتالیا تجربه کنید ، تور حمام ترکی ست . این تور هر کسی را به شدت ریلکس می کند . در طول حمام می توانید از ماساژ هم لذت ببرید . خوشبختانه در آنتالیا ، خانم ها میتوانند ماساژ را با ماساژوهای خانم و در اتاق خصوصی تجربه کنند . از جمله حمام های معروف آنتالیا میشه به حمام بابل در منطقه کمر ، حمام های توپ کاپی و لارا در آنتالیا و حمام کاتره در بلک اشاره کرد .

۶ – شهربازی های آنتالیا :
یکی دیگر از تفریحات آنتالیا که مناسب نوروز است ، تجربه هیجان در شهربازی های آنتالیاست . برخی از این شهربازیها مختص کوکان هستند اما اکثرا ، اسباب بازیهایی برای همه رده های سنی دارند . از مهم ترین شهربازی های آنتالیا می توان به آکتور لوناپارک ، دینو پارک ، شهربازی کار دونیاسی و شهربازی پارک کپز ورساک اشاره کرد .

شهربازیهای آنتالیا

شهربازیهای آنتالیا

از دلچسب ترین و بهترین تفریحات آنتالیا در نوروز میتوان به تور چتربازی و تور غواصی آنتالیا اشاره کرد که معمولا مورد استقبال افراد خاصی قرار می گیرد . این تورها در ماه مارس که امکان استفاده از همه تفریحات آبی آنتالیا وجود ندارد ، رونق بیشتری دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.