تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

جزیره تفریحی ککوا آنتالیا

طبیعت آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا بسیار جذاب است و اکثرا مایلند وقت خود را در طبیعت زیبای این استان سپری کنند . یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا که ترکیبی از طبیعت زیبا و تاریخ منطقه آناتولی ست ،جزیره ککووا می باشد . این جزیره کوچک ، غیر مسکونی ست و از سال ۱۹۹۰ به عنوان یک منطقه حفاظت شده ویژه از آن یاد می شود . در زیر با این جزیره که از تفریحات آنتالیا می باشد ، بیشتر آشنا می شوید .
جزیره ککووا آنتالیا

جزیره ککووا آنتالیا

  

شاید نام  تور تفریحی دمره – میرا – ککووا آنتالیا که یک از معروف ترین تورهای نیم روزی آنتالیاست را شنیده باشید . یکی از مقاصد این تور ، جزیره کِکوواست . Kekova جزیره‌ای کوچک و غیر مسکونی در دریای مدیترانه ککوا دارای مساحتی معادل ۴٫۵ کیلومتر مربع می باشد که به لطف محیطی زیبا و برگزاری فعالیت‌های متعدد تفریحی در هوای باز ، مقصد گردشگری مناسبی به نظر می‌رسد . این جزیره که روزی مورد ادعای کشور ایتالیا بود ، سرانجام در سال ۱۹۳۲ به ترکیه اختصاص داده شد . قرن‌ها قبل و در دوران پیش از ظهور مسیحیت ، شهری باستانی به نام “Dolchiste” نیز در این ناحیه بنیان نهاده شد . اگر چه این شهر فرجامی شوم و تلخ داشت و در قرن دوم پس از میلاد و به دنبال زلزله‌ای مهیب ، تخریب و ویران شد . بعدها و در طول دوران امپراتوری بیزانس ، این شهر مجددا مرمت شده و مورد استفاده قرار گرفت . اما با شروع دوران تاخت و تاز و فتوحات اعراب ، مجددا به ویرانه ای تبدیل شد .

تور جزیره ککووا آنتالیا

تور جزیره ککووا آنتالیا

منطقه ککووا شامل جزیره ککووا ، روستاهای kaleköy و üçağız و چهار شهر باستانی سیمنا ، آپلای ، دولچیست و تیمیوسا می باشد . شهر باستانی سیمنا (Simena) زمانی در جزیره طولانی و باریک ککوا (Kekova) در دریای مدیترانه در نزدیکی ساحل ترکیه قرار داشت . در زمان های قدیم ، سیمنا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود و بعدها پایگاه مرزی شوالیه های رودس بود . امروزه این جزیره معلقی در ساحل آنتالیا است که دارای استراحتگاه های متعدد است . کریستال فیروزه ای روشن آب و مکان های باستانی خراب شده، که در زیر دریا غرق شده اند و یا در اطراف جزیره پراکنده هستند به عنوان جاذبه های محبوبی برای شنا می باشند . دلیل اصلی انتخاب تور جزیره ککووا آنتالیا ، گشت و گذار در دل طبیعت بکر و خرابه‌های تاریخی ست . اما آنچه که در اینجا ارزش دیدن دارد ، قلعه ای در شمال غربی جزیره است که توسط شوالیه های رودس ساخته شده و به خوبی حفظ شده و توسط درختان زیتون قدیمی احاطه شده است .

Island kekova in antalya

Island kekova in antalya

بهترین زمان بازدید از جزیره ککووا آنتالیا ، ماههای گرم سال است که امکان آبتنی وجود دارد . برای رزرو تور جزیره ککووا میتوانید از طریق وبسایت ها و یا میزهای گردشگری هتل ها و یا دفاتر فروش تور در سطح شهر آنتالیا اقدام کنید . قیمت تور ککوا آنتالیا حدود ۸۸ دلار است که با صرف ناهار و بازدید از سه جزیره دیگر همراه است . در تور آنتالیا وقت خود را در هتل ها سپری نکنید و از جاهای دیدنی آنتالیا ، بازدید کنید .

تور جزیره ککووا آنتالیا

تور جزیره ککووا آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.