تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

3 ساحل رویایی در آنتالیا

در تور آنتالیا کوه های پوشیده از درخت کاج، آبهای کریستالی، سواحل شنی غروب پرتغالی رنگ افتاب شما را شگفت زده می کند. این سواحل آنتالیا با آب و هوای مدیترانه ای را در لیست سفر خود قرار دهید و تعطیلاتی رمانتیک در 3 ساحل آنتالیا رقم بزنید.


 

ساحل سیرالی

بعد از حدود یک ساعت رانندگی در بیرون از شهر آنتالیا، به بهشتی واقعی یعنی ساحل زیبای سیرالی خواهید رسید. در اینجا انواع تفریحات ابی، غذاخوری های ارزان و تخت های ساحلی وجود دارد که گردشگران تور آنتالیا میتوانند از آن لذت ببرند. بنای باستانی المپوس و ویرانه های باستانی لیکیا ،در انتهای ساحل سیرالی نیز از جاذبه های اینجا به شمار می رود.

 

ساحل پاتارا

پاتارا یک ساحل 18 کیلومتری، یکی دیگر از زیبایی های منطقه آنتالیاست که ارزش بازدید را دارد. شن های نرم و دریای کم عمق و لاکپشتهایی که برای تخم گذاری به این ساحل می آیند، یکی از بهترین گزینه ها برای تعطیلاتی ساحلی و به یاد ماندنی می باشد. ویرانه های باستانی لیکیا، رستورانهای محلی و متل های ارزان از ویژگی های پاتارا می باشند.


ساحل کلوپاترا

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه می باشد. ساحل کلوپاترا یکی از باشکوه ترین و محبوبترین سواحل آنتالیا به شمار می رود. این ساحل اقامتگاه های فوق العاده ای دارد که از متل های ارزان گرفته تا هتلهای لوکس به گردشگران ارائه می کند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.