تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

پارک آبی آنتالیا


 آکوالند یکی از بهترین مراکز آبی تفریحی ترکیه میباشد که در منطقه ساحلی کنیاآلتی قرار دارد . در این مجموعه که از تفریحات آنتالیاست سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما مهمانان عزیز میباشد . در این مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا میشود و در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا در دلفین لند بنشینید .
پارک آّبی آنتالیا

پارک آّبی آنتالیا

  

حتما میدانید که آنتالیا دارای ۳ پارک آبی ست : پارک آبی هتل رکسیوس پریمیوم ، پارک آبی هتل باروت لارا و پارک آبی آکوالند در ساحل کنیاآلتی . اکثر گردشگرانی که پارک آبی آکوالند رو بعلت دسترسی راحت و اسلایدهای متنوع بازی به سایر پارک های آبی ترجیح میدهند . بنابراین اگر می خواهید در آنتالیا تفریحات عالی و ساعات خوشی داشته باشید ، حتما بلیط پارک پارک آبی آنتالیا را رزرو کنید .

پارک آبی آکوالند در آنتالیا

پارک آبی آکوالند در آنتالیا

در این پارک آبی آنتالیا ، سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد .  در میانه روز شما میتوانید به تماشای برنامه شاد و زنده آکوالند بنشینید که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما هم میتوانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید . همچنین در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا بنشینید . برای استفاده از این پارک ، هنگام تهیه بلیط یک کارت الکترونیکی به شما داده میشود که با شارژ آن میتوانید نسبت به خرید هر چیزی اقدام کنید البته توجه داشته باشید که مایو و کلاه همراه داشته باشید چون خرید این وسایل در محوطه پارک ، بسیار هزینه بر می باشد . قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا برای تمام روز : ۴۷  لیر ، برای نصف روز تا ساعت ۱۴ : ۳۳ لیر و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال : ۲۸ لیر می باشد .

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.