تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تور آنتالیا

تور آنتالیا یک تور به یادماندنی

تله کابین آنتالیا

یکی از مهیج ترین تفریحات آنتالیا ، تور نیم روزی تله کابین می باشد . شاید اولین سوالتان این باشد که تور تله کابین آنتالیا در کدام شهر برگزار میشود . این تور در منطقه تکیروا ، در نزدیکی شهر کمر برگزار می شود و مقصد این تله کابین ۸۰ نفره مدرن ، ارتفاعات کوه تاهتالی ست . قله تاهتالی ، ۲۳۶۵ متر ارتفاع دارد . تله فریک الیمپوس در محدوده پارک ملی بیداقلاری قرار دارد و در حال حاضر از طولانی ترین تله کابین های موجود در دنیاست . پیشنهاد می کنیم حتما در تور آنتالیا این گشت نیم روزی جذاب را تجربه کنید .
تور تله کابین آنتالیا

تور تله کابین آنتالیا

  

اگر به تورهای طبیعت گردی مانند تور دره پلدار آنتالیا علاقمندید ، حتما تور تله کابین هم برایتان جذاب خواهد بود . بابت ایمنی تله کابین به دلتان ترس راه ندهید . در ساخت تله کابین الیمپوس تمامی استانداردهای جهانی و نکات ایمنی رعایت شده و کابین های آن با ظرفیت ۸۱ نفر بسیار امن هستند . در منطقه چامی یو وآ کمر برف ، خورشید ، سواحل شنی و دریا در کنار هم ، مناظر چشم نوازی خلق کرده اند . این تله کابین بیش از ۴ هزار متر زول دارد و تا ارتفاع ۲۳۶۵ متری بالا می رود . می توانید در مسیر تله فریک چشم انداز پانوراما به سواحل جنوب غربی مدیترانه داشته باشید و از صخره های سنگی ، جنگل های کاج ، آب های فیروزه ای و طبیعت دست نخورده لذت ببرید .

هزینه تور تله کابین آنتالیا

هزینه تور تله کابین آنتالیا

تور تله کابین آنتالیا ، برنامه ثابتی دارد . معمولا در ساعت ۱۰ صبح به صورت گروهی به اولین ایستگاه تله کابین می روند و پس از سوار شدن ، به سمت قله تاهتالی حرکت می کنند . پس از رسیدن به قله ، حدود یک ساعت به گردشگران زمان داده میشود تا از مناظر دریا ، جنگل، کوه ها و شهرهای اطراف لذت ببرند و عکسبرداری کنند . پس از پائین آمدن از قله ، برای صرف نهار به سمت منطقه اولو پینار حرکت می کنند . منطقه اولو پینار ، منطقه ای شبیه در بند ، فرحزاد و فشم تهران است و معمولا مردم محلی هم مشتاق صرف غذا در رستوران هایش می باشند . رستوران های اولو پینار بر روی رودخانه بنا شده اند و طبیعت زیبایی دارند . معمولا در منطقه اولو پینار تورهای ماهیگیری نیز برگزار می شود و  استخرهای پرورش ماهی بسیاری در آنجا بچشم میخورد . پس از صرف نهار در رستوران ، گردشگران به هتل ها برمیگردند . این تور را میتوانید از میز گردشگری هتل های آنتالیا رزرو کنید .

قیمت تور تله کابین آنتالیا

قیمت تور تله کابین آنتالیا

اطلاعات تور تله کابین آنتالیا :

هزینه تور تله کابین آنتالیا : بزرگسالان ۵۵ دلار ، کودکان ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ دلار و برای کودکان زیر ۶ سال رایگان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.